Jäsenyys

Liity jäseneksi (www.mll.fi)

Jäsenyys

Jäsenenä voit osallistua yhdistyksemme toimintaan oman aktiivisuutesi mukaan.

Ota rohkeasti yhteyttä toiminnanjohtajaan, jäsenvastaavaan tai hallituksen jäseniin.

Panos, jonka annat lasten-, nuorten- ja lapsiperheiden hyväksi tehtävään vapaaehtoistyöhön, on aivan itsestäsi kiinni. Halutessasi voit tukea toimintaamme rivijäsenenä, mutta voit myös ottaa osaa toiminnan suunnitteluun ja toteutukseen. Voit olla esim. vapaaehtoinen talkoolainen yksittäisessä tapahtumassa, säännöllisemmin perhekahvilassa tai hallituksessa aktiivinen toimija. Tai jotain siltä väliltä.

Orimattilan yhdistys ry:n jäsenmaksu on 25€/vuosi.

Jäseneksi voit liittyä täyttämällä esim. muskarista tai tapahtumista saatavan liittymislomakkeen tai näppärästi netissä viereisen linkin kautta.

Jäsenenä saat valtakunnallisia ja paikallisia jäsenalennuksia.

Kevät- ja syyskokoukset ovat avoimia kaikille jäsenille. Tervetuloa niihin mukaan! Kokousten päivämäärät ilmoitamme tämän sivuston etusivulla noin pari viikkoa ennen kokousta.

Otamme mielellämma ideoita toiminnan kehittämiseen sekä uusia yhteistyökumppaneita.

Paikalliset jäsenedut

MLL:n muskarit ja soitonopetus     -10€/lapsi/kausi

MLL:n Temppukerho                    -10€/lapsi/kausi

MLL:n toimitilan vuokrasta            -10€/kerta (norm. 35€/päivä)

Orimattilan Kotieläinpuisto           -10% kausikortista

Neulova Ninja  verkkokauppa        -10% ostosten loppusummasta

Kukka- ja hautauspalvelu Henriikka -10% ostoksista

Antikvariaatti Finlandia Kirja         -10% verkkokauppaostoksista

Fitmill Studio                                 -10%

Kipa -kirjakauppa                          -10%

Alennuksen saa MLL jäsenkorttia/jäsennumeron näyttämällä.

HUOM! Kesätoiminnasta emme voi antaa jäsenalennusta AVI-rahoituksen vuoksi, joka edellyttää hinnan olevan kaikille sama.

Valtakunnallisia jäsenetuja mm. verkkokaupoista, hotelleista:

Oma MLL

Oma MLL -portaalissa voit katsoa ja muokata omia jäsentietoja sekä lisätä esimerkiksi perheenjäsiä:

Tietosuojaseloste