Kannatustuotteet

MLL 100  Sofia-koru ja jäsenyys

Sofia -koru

Mannerheimin Lastensuojeluliiton 100-vuotis juhlavuoden kunniaksi Tira Jewelleryn suunnittelema SOFIA -koru on nimetty liiton perustajan Eva Charlotta Lovisa Sofia (Sophie) Mannerheimin mukaan. Koru on suunniteltu yhteistyössä lasten ja nuorten kanssa heidän teostensa innoittamana. Teosten yhteinen viesti oli yhdessäolo, yhteishenki ja ilo.

Sofia-koru sopii vaikka ylioppilas-, valmistujais-, ristiäis- tai rippilahjaksi. Tilaamalla Sofia-korun tuet samalla MLL työtä lasten, nuorten ja perheiden parissa. Korun hinta on 69 € ja voit tilata sen MLL Orimattilan yhdistyksen toiminnanjohtajan kautta, jolloin tuotto ohjautuu paikallistason toiminnan tukemiseen.

MLL jäsenyys

MLL jäsenenä olet mukana tukemassa tärkeää valtakunnallista ja paikallistason toimintaa. Jäsenmaksu on 25 €/vuosi. Orimattilan yhdistys tarjoaa jäsenilleen alennusta mm. soitonopetuksesta, muskari- ja temppukerhoista -10€. Paikallisina MLL jäsenetuina saat MLL jäsenkortilla -10 % mm. Neulova Ninja, Kukka- ja hautauspalvelu Henriikka, antikvariaatti Finlandia Kirjan verkkokaupasta ja Kotieläinpuiston kausikortista.

Otamme mielellämme mukaan myös uusia yhteistyökumppaneita.

• Ostamalla MLL:n kannatustuotteita kauttamme tuet yhdistyksemme toimintaa. Paikallisyhdistys saa osan myyntihinnasta käytettäväksi paikalliseen toimintaan.
  • Huomaa, että suoraan verkkokaupan kautta tilaamistasi tuotteista tuotto menee kokonaan keskusjärjestölle!
  • Mikäli haluat, että tuki tuotteista jää käytettäväksi paikallisesti, tee tilaus ottamalla yhteyttä toiminnanjohtajaan tai käyttämällä annettua paikallisyhdistyksen koodia.
  • Jäsentuotteisiin voit tutustua oheisen linkin kautta.