Joulupuun kautta tukea 183 lapselle ja nuorelle

19.12.2019

Tänä vuonna saimme Joulupuun kautta lahjat 183 lapselle ja nuorelle (0-17 v), jotka jaettiin tarvitseville perheille yhteistyössä sosiaalitoimen, neuvolan, koulukuraattorien, seurakunnan diakoniatyön, SPR, MLL ja seurakunnan kautta.

Paketointitalkoot järjestettiin seurakunnan vanhassa pappilassa ma 9.12., jossa mukana oli MLL vapaaehtoisia ja iltapäivätoiminnanohjaajia, Leonat, maahanmuuttokoordinaattori ja Martat.

Lämmin kiitos  kaikille yksityishenkilöille, Myrskylän Säästöpankille, Pekkalan autokorjaamolle, Leonoille sekä maanpuolustusnaisille, joiden tuella saimme lahjat hankittua kaikille tarvitseville. Yritysten tuesta mahdollistettiin lisäksi harrastustoimintaa vähävaraisten perheiden lapsille ja nuorille.

Kiitos vielä myös K-supermarketille onnistuneesta yhteistyöstä.