Toivon Sydän ja Sofia -koru

6.4.2021

Varainhankintatuotteina myynnissä Toivon Sydän ja SOfia -koru

MLL  100 v Toivon sydän ja Sofia-koru

MLL paikallistason toimintaa voi myös tukea ostamalla MLL 100 v-juhlatuotteita Toivon Sydämen, Sofia-korun tai liittymällä jäseneksi.

Toivon sydän

Toivon sydän -tukee MLL työtä ja kunnioittaa järjestön 100v toimintaa. Samalla se muistuttaa tänä poikkeuksellisena aikana meitä kaikkia Toivosta -etenkin jokaisen lapsen ja nuoren oikeudesta luottaa ja uskoa tulevaisuuteen.

Tukimitalin hinta on 20 euroa (sis. toimituskulut), josta 10 euroa tulee suoraan MLL:lle. Syöttämällä koodin Orimattilan yhdistys: 35026850, tuki (10e) ohjautuu suoraan paikallisen toiminnan tukemiseen.

Sofia -koru

Mannerheimin Lastensuojeluliiton 100-vuotis juhlavuoden kunniaksi Tira Jewelleryn suunnittelema SOFIA -koru on nimetty liiton perustajan Eva Charlotta Lovisa Sofia (Sophie) Mannerheimin mukaan. Koru on suunniteltu yhteistyössä lasten ja nuorten kanssa heidän teostensa innoittamana. Teosten yhteinen viesti oli yhdessäolo, yhteishenki ja ilo.

Sofia-koru sopii vaikka ylioppilas-, valmistujais-, ristiäis- tai rippilahjaksi. Tilaamalla Sofia-korun tuet samalla MLL työtä lasten, nuorten ja perheiden parissa. Korun hinta on 69 € ja voit tilata sen MLL Orimattilan yhdistyksen toiminnanjohtajan kautta, jolloin tuotto ohjautuu paikallistason toiminnan tukemiseen.