Tiedote koronavirukseen liittyen

13.3.2020

Tiedote koronavirukseen liittyen: Suomen hallitus suosittelee vähentämään ei-välttämätöntä toimintaa, kuten harrastustoimintaa koronaviruksen leviämisen ehkäisemiseksi. MLL Orimattilan yhdistys on päättänyt keskeyttää seuraavat toiminnot 13.3.-13.5.2020 väliseksi ajaksi: Toimintakerho, Perhekahvila, Terhokerho, muskarit ja Satujumppa sekä lukumummi- ja vaaritoiminta. Myös soitonopetuksen yksilötunnit keskeytetään 18.3.alkaen. Iltapäivätoiminnan tarvetta kouluilla selvitetään kaupungin sivistyspalveluiden kanssa. Yhdistyksen toiminta perustuu lasten ja perheiden hyvinvointiin ja ko toimintojen tauottamisella asetamme terveyden ja turvallisuuden etusijalle. Seuraamme tilannetta aktiivisesti ja tiedotamme mahdollisista muutoksista.