Perhekahvila

10.1. Kevätkauden avaus ja suunnittelua

17.1. Vapaata oleilua ja kevään suunnittelua

24.1.  Tietoa Orimattilan MLL:stä

31.1. Kierrätysvalmennusta aikuisille ja lapsille/ Satu Kaarla Salpakierron ympäristökasvattaja

HELMIKUU

7.2. Vapaata oleilua, leikkiä ja kohtaamisia

14.2. Ystävänpäivä

21.2. Vapaata oleilua, leikkiä ja kohtaamisia

28.2. TALVILOMAN PERHEPÄIVÄ PAPPILAN PUISTOSSA KLO 10-12.

MAALISKUU

6.3. Vieraana psykologi Sinikka Ekonen

13.3. Laululeikkihetki + tietoa seurakunnan päiväkerhoista/ Orimattilan seurakunnan varhaiskasvatuksen ohjaaja Sirkkuliina Laxén. Lisäksi mukana perheohjaaja Sanna Markkanen.

20.3. Pääsiäisaskartelua

27.3. Satuhetki/ Riikka Mäkelä Orimattilan kirjasto

HUHTIKUU

3.4. Mukana perheohjaaja Sanna Markkanen

10.4. Nallesairaala/ SPR Orimattilan osasto. Voit ottaa oman nallen tai nuken mukaan

17.4. Vieraana varhaiskasvatusjohtaja Johanna Lepistö

24.4. Vappunaamiaiset

TOUKOKUU

1.5. Lapsiperheiden vapputapahtuma -ei kahvilaa

8.5. Äitienpäiväjuttuja

15.5. Liikuntahetki/ Liikunnanohjaaja Heidi Kilkki

22.5.

29.5. Kylvöhommia/ Orimattilan Martat

Perhekahvila on lapsiperheiden avoin kohtaamispaikka. Vanhemmat voivat tavata muita samassa elämäntilanteessa olevia ja lapset saavat leikkiseuraa.

Kahvila on avoinna keskiviikkoisin klo 9:30—12 MLL:n toimitilassa

(Ostoskeskus Orimatti, Erkontie 12)

Kahvi- ja voileipäpöytä 2,00€/perhe. Pelkkä kahvi/tee 1,00€. Voit myös ottaa omat eväät.

Kahvilan toiminta on vapaamuotoista ja ohjelmaa suunnitellaan yhdessä vanhempien ja vapaaehtoisten kanssa. Välillä käy vierailijoita tai voimme laulaa, leikkiä ja askarrella yhdessä lasten kanssa. Kerro omat toiveesi.

Kahvilan vapaaehtoisina toimii muutamia itsekin vanhempia sekä kylämummeja. Lisää vapaaehtoisia otetaan mielellään mukaan porukkaan!

Muutokset mahdollisia. Seuraa ajankohtaista tiedotusta

Facebook: MLL Orimattilan yhdistys ry/ Instagram: mll_orimattila