Koululaisten kesätoiminta

Koululaisten kesätoimintapaikat ja ajat 2024 vahvistuvat huhtikuussa. Ilmoittautumisaika on 2.-12.5.2024 alle aukeavalla lomakkeella.

Kesäduuni OP:n piikkiin 2024

Hei sinä 15–17-vuotias reipas nuori, tule meille kesätöihin!

Tarjoamme mielenkiintoisen kesätyön Koululaisten kesätoiminnan apuohjaajana 1–2 viikoksi. Toimintaa järjestetään Pennalassa ja Keskustassa 3.–14.6.

Lähetä meille vapaamuotoinen hakemus sähköpostilla orimattilan.yhdistys@mll.fi viimeistään su 31.3.2023, jossa kerrot itsestäni ja mihin toimipisteeseen haet.

Tehtävänkuva: Tehtävänä on toimia 7–10 v. koululaisten kesätoiminnassa apuohjaajana mm. leikki-, askartelu-, ulkoilu- ja ruokailutilanteissa. Perheiden kesätoiminnan apuohjaaja kiertää mukana kyläpäivillä ja leikkipuistoissa avustaen lasten leikittämisessä, tarjoiluissa ja muussa ohjaustoiminnassa.

Eduksi katsotaan: Reipas, oma-aloitteinen sekä kiinnostus ja into toimia koululaisten ja pikkulapsiperheiden kanssa. Toiminta sisältää liikunnallisia ja kädentaitoja sisältäviä tuokioita.

Toiminnan toteutuminen edellyttää 10 ilmoittautunutta/viikko.

Haastattelut järjestetään viikolla 17 (22.–26.4.) Olemme yhteydessä kaikkiin hakijoihin.

Lisätietoa: toiminnanjohtaja Katri Mäki p.040 162 8626 ma-to klo 9–14

Kesäduuni OP:n piikkiin

MLL Kesätoiminta 2024

Luovuutta, leikkiä, luontoa ja liikuntaa.

Monipuolista toimintaa kesäloman ensimmäisiin päiviin 7–10-vuotiaille.

Viikko 1. 3.–7.6. klo 9–15 Keskusta ja Pennala

Viikko 2. 10.–14.6. klo 9–15 Keskusta ja Pennala

Keskusta: MLL toimitila, Erkontie 12 ja Pennala: Pennalan koulu, Lankilantie 76

Yhteinen toiminta-aika on klo 10–14, jolloin mm. retkeillään ja ulkoillaan sään salliessa lähialueella.

Hinta: 60€/viikko. Sis. Lämmin lounas, välipala, ohjattu toiminta ja vakuutus.

Ilmoittautumiset alaosaan aukeavalla nettilomakkeella 2.-12.5.

Ilmoittautuminen on sitova. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Vapaita paikkoja voi kysyä ilmoittautumisajan jälkeen.

Toiminnan järjestäminen edellyttää riittävää ryhmäkokoa 10–20 lasta/viikko/toimipiste.

Sivukylillä mukaan voidaan ottaa myös 11-12 -vuotiaita sekä koulunsa aloittavia tulevia 1.lk. Kannattaa ilmoittautua!

Lisätietoja: toiminnanjohtaja Katri Mäki p. 040 162 8626 (ma-to klo 8–14) orimattilan.yhdistys(a)mll.fi

Kesätoimintaan ilmoittautuminen alaosaan aukeavalla nettilomakkeella 2.-12.5. Vapaita paikkoja voi kysyä ilmoittautumisajan jälkeen.

* Lasten palaute toiminnasta on ollut todella positiivista:

"Rakastan tätä kesätoimintaa" (kesä 2023)

"Kivaa tekemistä, kavereita ja mukavat ohjaajat" (kesä 2022).

"Kaikki on ollut tosi kivaa". "Parasta oli kun istuttiin kuusen alla vesisateessa ja syötiin vaahtokarkkeja :)"(kesä 2021)*

Keräämme nimi- ja yhteystiedot vain kesätoimintaa varten. Kauden päätyttyä kerätyt tiedot hävitetään. Tietosuoja: https://www.mll.fi/tietosuojaselosteet/mannerheimin-lastensuojeluliiton-yleinen-tietosuojalauseke/

Kesäduuni OP:n piikkiin 2024

Hei sinä 15–17-vuotias reipas nuori, tule meille kesätöihin!

Toiminnan toteutuminen edellyttää 10 ilmoittautunutta/viikko. Lue lisää toiminnasta: koululaisten kesätoiminta.

Lisätietoa: toiminnanjohtaja Katri Mäki p.040 162 8626 ma-to klo 9–14

Tue työtämme, liity MLL Orimattilan yhdistys ry:n jäseneksi: https://www.mll.fi/tue-tyotamme/liity-jaseneksi/

Jäsenenä olet mukana tukemassa tärkeää toimintaa paikallisella ja valtakunnallisella tasolla.

Jäsenmaksu on 25€/vuosi.

Voit myös liittää perheen alaikäiset lapset jäseneksi (0-17v.) täyttämällä oman liittymislomakkeen. Laita Lisätietoja-kenttään aikuisjäsenen nimi.

Jäsenalennukset edellyttävät perheen aikuisen jäsenyyttä.

HUOM! Kesätoiminnasta 2023 emme voi antaa jäsenalennusta AVI-rahoituksen vuoksi, joka edellyttää hinnan olevan kaikille sama.