Vuokraustoiminta

Yamaha MG82CX
DB Opera 710DX

Turvaistuimet

Vuokrattavat vauvojen Maxi-Cosi turvakaukalo 1kpl. Istuin on tarkoitettu vauvoille 0-13kg.

Vuokra:  5€/1-7 päivää, 10€/kk tai 50€/6kk.

Isommille lapsille vuokraamme turvaistuinta 15 - 36kg. Vuokra 5€/1-7 päivää tai 15€ kuukausi.

Välineet on palautettava samassa kunnossa kuin ne olivat vuokraus hetkellä. Mahdolliset pesu-, korjaus- tai uudelleenhankintakulut veloitamme vuokraajalta.

Muut lastentarvikkeet

Kauttamme on mahdollisuus vuokrata myös esim. syöttötuoli, matkasänky tai muita lasten tarvikkeita. Kysy lisää.

Toimitilan vuokraus

Orimattilan MLL:n toimitilaa (Erkontie 12) voi vuokrata esim. lasten syntymäpäiville, kokouksiin tai vertaisryhmätapaamisiin.

Tilan vuokra on 35 €/kerta/päivä. MLL:n jäsenille 25 €/kerta/päivä. Säännöllinen toiminta tilavuokra 20€/kerta esim. lukuvuoden ajan oleva toiminta 1/viikko.

Vuokraajan käytössä on kahvinkeitin, vedenkeitin, mikroaaltouuni ja jääkaappi sekä sovitusti leikkivälineet. Vuokraaja huolehtii tilan siivouksesta ja on korvausvelvollinen mahdollisista rikkimenneistä tavaroista.

Yhteistyössä Orimattilan Taideyhdistyksen kanssa vuokraamme äänentoistolaitteita, videotykkiä ja valkokangasta.

HUOM! Äänentoistolaitteiden ja valkokankaan vuokrahinnat on puolitettu 1.9.2022 alkaen!

• Videotykki  20 €/vrk
  • Valkokangas   10 €/vrk (aiemmin 20 €/vrk)
  • Videotykki + valkokangas 25€/vrk
  • Kaiutin+jalat, mikseri ja mikrofoni   50 €/vrk (aiemmin 100 €/vrk)
  • Kaiutin+jalka ja mikrofoni   30 €/vrk (aiemmin 60 €/vrk)

Kaiuttimia ja jalkoja on 2kpl. Mikrofoneja on 3 kpl (yksi normaali langallinen AKG, yksi langaton AKG SR45 ja yksi headset AKG C544).

Laitteet on palautettava siinä kunnossa, jossa ne oli laitteen luovutushetkellä. Jos laite vahingoittuu, hajoaa tai  häviää, laitteen vuokraaja on velvollinen korvaamaan rikkimenneen / hävinneen laitteen sen täydestä hankinta-arvosta. Vuokrattuja laitteita ei saa luovuttaa kolmannelle osapuolelle.

Vuokrausasioissa ota yhteys Orimattilan MLL toiminnanjohtaja Katri Mäki p.040-162 8626 (ma-to klo 9-15).

Videotykin ja valkokankaan vuokraus: Orimattilan Taideyhdistys p.044-708 9878.