Pienten Nuokku 9-12v ja Nuorten Monttu 15-29v

Pienten Nuokku 9 - 12 -vuotiaille

perjantaisin klo 13-17 Ampun 4h -tilassa (Urheilupolku 8)

Kivaa vapaamuotoista tekemistä, pelejä, askartelua, välipalaa, kavereita

Yhteistyössä: Ampun 4h -yhdistys, MLL, Orimattilan kaupungin nuorisopalvelut ja seurakunta. MLL osalta toimintaa tukee Antikvariaatti Finlandia Kirja.

Kevätkausi starttaa viikolla 2 koulujen kanssa samaan aikaan (pe 12.1.) Toimintaa ei viikolla 9 tai pitkäperjantaina 29.3.

Nuorten Monttu 15- 29 -vuotiaille

Tilassa on pienimuotoinen kahvila, josta saa ostettu pientä purtavaa sekä juotavaa. Kevään ajan toistaiseksi voimassa on ilmainen kahvi tai tee.

Tilassa voit myös katsoa televisiota, kuunnella musiikkia tai vaikka pelata.
Myös tarvittaessa tuen tai avun hakeminen onnistuu: Nuorten monttu toimii pienimuotoisena palvelupisteenä, josta saat apua esimerkiksi koulutuksen hakemiseen, kela-hakemusten tekemiseen tmv.

MILLOIN:
Keskiviikkoisin 15-21
Torstaisin 15-21
Perjantaisin 16-22 (HUOM! viikolla 9 vain ke-to 28.-29.2.)

MISSÄ: Montun sijainti on mitä parhain, aivan Orimattilan kaupungin keskustassa, S-marketin nurkilla. Osoite on Erkontie 12, tarkemmin Orimatin ostoskeskuksen kaupungintalon päädyssä.

Yhteistyössä Orimattilan kaupungin nuorisopalvelut, ampun 4h ja MLL. MLL osalta toimintaa tukee paikallinen antikvariaatti Finlandia Kirja.