HSM - Harrastamisen Suomen mallin kerhotoiminnan ohjaajaksi lukuvuodelle 2022-2023

25.5.2022

HSM -Harrastamisen Suomen mallin kerhotoiminnan ohjaajaksi lukuvuodelle 2022-2023?

Onko sinulla taitoa, intoa ja osaamista toimia kouluikäisten lasten ja nuorten parissa ja mahdollisuus toimia iltapäivällä välittömästi koulupäivän jälkeen? Likuntaa, musiikkia, kädentaitoja, robotiikkaa  tai jotain erityisosaamista, josta lapset ja nuoret voisivat innostua?

Etsimme kerhonohjaajia 1.-9.lk kerhonohjaajaksi. Pääsääntöisesti kerhot kokoontuvat kouluilla noin klo 12-16 välittömästi koulupäivän jälkeen.

Voit laittaa vapaamuotoisen hakemuksen ke 8.6. klo 12 mennessä orimattilan.yhdistys(a)mll.fi, jossa kerrot itsestäsi ja taidoistasi sekä milloin ja missä sinun olisi mahdollista ohjausta toteuttaa & toimisitko mieluummin työparin kanssa vai itsenäisesti.

Lisätietoja: MLL Orimattilan yhdistys ry toiminnanjohtaja Katri Mäki p. 040 162 8626 ma-to klo 9–15.