Perhekahvilassa 17.5. lastentarvikkeiden kierrätyspäivä

15.5.2023

Keskiviikkona 17.5. kello 9:30-12 Perhekahvilassa lastenvaatteiden ja -tarvikkeiden kierrätyspäivä MLL-tilassa.

Voit tuoda mukanasi teille pieneksi/tarpeettomaksi jääneet lastenvaatteet ja -tarvikkeet sekä katsoa löytyykö muilta jotain teille tarpeellista Huomioithan, ettei MLL- tilassa ole tällä hetkellä lastentarvikkeiden kierrätyspistettä mm. säilytystilan puutteesta johtuen. Keskiviikkona on siis kertaluontoinen mahdollisuus vaihtaa vaatteita ja tarvikkeita.

HUOM. Jos Sinulta löytyy ylimääräisenä ehjä syöttötuoli tai kolaroimaton turvaistuin (selkä menosuuntaan -malli, jossa yhä käyttöikää jäljellä), jonka olisit halukas lahjoittamaan MLL Orimattilan yhdistykselle, olethan yhteydessä tai tuot paikanpäälle esimerkiksi perhekahvila-aikaan. Kiitos

Perhekahvila on lapsiperheiden avoin kohtaamispaikka, jossa vanhemmat voivat tavata toisiaan ja lapset saavat leikkiseuraa. Kahvi- ja voileipäpöytä vapaaehtoinen maksu 2e/perhe, pelkkä kahvi/tee 1e.